Un recull activitats per a tots els nivells educatius

Guia activitats foto bonaLa nova edició de la Guia d’activitats de la Universitat de València inclou enguany 79 propostes per a tots els nivells educatius, des d’infantil fins a batxiller i cicle formatiu de grau superior. Aquesta iniciativa editorial és el reflex del potencial de la Universitat de València per divulgar el coneixement en el seu entorn educatiu més pròxim.  La informació està organitzada en dos blocs. El primer inclou les destinades a l’alumnat com ara olimpíades i proves,  pràctiques i tallers, premis i concursos i visites i el segon agrupa les jornades, conferències i cursos per al professorat i els equips d’orientació.

La guia està disponible en paper i també podeu consultar-la ací

Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

¡IMPORTANTE! Responde a la pregunta: ¿Cuál es el valor de 4 12 ?