Visites a la Universitat

Els dies 14, 15 i 16  de febrer es realitzaran les Visites a la Universitat de València del programa Conèixer la Universitat. Les visites van dirigides a estudiants de 2n de batxillerat o últim curs dels cicles formatius de grau superior. Els centres d’ensenyament secundari s’hi poden inscriure fins al 27 de gener. Per a obtenir més informació consulteu l’apartat Visita a la Universitat d’aquest bloc.

Aquesta entrada ha esta publicada en General, Visites. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

4 respostes a Visites a la Universitat

1. Esther diu:

El miércoles vamos a visitar la UV al campus de Burjassot. Estoy interesada en Biotecnología. ¿Cuál es el punto de encuentro que me correspondería?
    Muchas gracias.

• ellorens diu:

Bon dia, tens els punts de trobada al bloc del Conèixer: http://coneixer.blogs.uv.es/visites-universitat
      Sols has de punxar en el centre que t’interessa, que en el teu cas és la Facultat de Ciències Biològiques, al campus de Burjassot-Paterna. El punt de trobada és la plaça central del Campus de Burjassot, en l’escultura “El fet químic”, de 9:30 a 9:45.
      Atentament,

2. Esther diu:

¿Cuándo es el día de las familias para poder visitarla? ¿O va a haber más días para poder visitar la universidad? Debido a que no puedo ir esos días. Gracias.

• marti diu:

Hola, los dias para visitar la Universitat de València son el 14, 15 y 16 de febrero. Además, en junio abriremos un sábado para aclarar dudas sobre el acceso.Saludos cordiales.

¡IMPORTANTE! Responde a la pregunta: ¿Cuál es el valor de 10 3 ?