Obert el termini d’inscripcio a la XXIII Jornada d’informació

En la XXIII Jornada d’informació del programa Conèixer comptarem amb la participació de Cecilia Castaño, catedràtica d’Economia Aplicada a la Universidad Complutense i experta en Gènere i Tecnologies de la Informació.

En la Taula d’experiències Estudiar un grau en anglès a la Universitat de València, participarà professorat i estudiantat de Psicologia, Economia i Medicina.

També intervindran Isabel Vázquez, vicerectora d’Estudis i Política Lingüística de la Universitat de València i Antoni Gil, coordinador general de l’Accés del Sistema Universitari Valencià.

El termini d’inscripció romandrà obert del 21 de desembre de 2018 al 18 de gener de 2019. Termini ampliat fins al 23 de gener.

[Accés al programa i al formulari d’inscripció]

Aquesta entrada ha esta publicada en Jornada. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

¡IMPORTANTE! Responde a la pregunta: ¿Cuál es el valor de 2 11 ?