Obert el termini d’inscripcio a la XXIII Jornada d’informació

En la XXIII Jornada d’informació del programa Conèixer comptarem amb la participació de Cecilia Castaño, catedràtica d’Economia Aplicada a la Universidad Complutense i experta en Gènere i Tecnologies de la Informació.

En la Taula d’experiències Estudiar un grau en anglès a la Universitat de València, participarà professorat i estudiantat de Psicologia, Economia i Medicina.

També intervindran Isabel Vázquez, vicerectora d’Estudis i Política Lingüística de la Universitat de València i Antoni Gil, coordinador general de l’Accés del Sistema Universitari Valencià.

El termini d’inscripció romandrà obert del 21 de desembre de 2018 al 18 de gener de 2019.

[Accés al programa i al formulari d’inscripció]

Aquesta entrada ha esta publicada en Jornada. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

¡IMPORTANTE! Responde a la pregunta: ¿Cuál es el valor de 10 15 ?