Publicacions

Graus + accésLa Guia de graus i d’accés 2018-2019 recull l’oferta d’estudis de grau de la Universitat de València. En aquesta publicació es pot trobar la informació més rellevant dels graus, els dobles graus i l’accés a la Universitat de València.

La Guia d’activitats 2017-2018 és un suplement de la revista FUTURA 34 (2017) que recull les activitats organitzades des de la Universitat de València per a l’alumnat i per al professorat i el personal d’orientació de l’educació infantil i primària, de l’ESO, de batxillerat i de cicle formatiu.

Amb peu ferm. Consells per a una bona entrada a la Universitat és un recull de textos fets pels coordinadors de primer curs dels graus. Les recomanacions son interessants per als futurs universitaris.

Llegir per triar. Guia per a aprofundir en el coneixement dels graus és una proposta per ampliar la informació sobre estudis universitaris amb alguns alguns llibres i articles.