Publicacions

Coberta de la Guia Graus + accésLa Guia de graus i d’accés 2018-2019 recull l’oferta d’estudis de grau de la Universitat de València. En aquesta publicació es pot trobar la informació més rellevant dels graus, els dobles graus i l’accés a la Universitat de València.

Coberta de la Guia d'activitatsLa Guia d’activitats 2018-2019  recull les activitats organitzades des de la Universitat de València per a l’alumnat i per al professorat i el personal d’orientació de l’educació infantil i primària, de l’ESO, de batxillerat i de cicle formatiu.

Coberta de Amb per fermAmb peu ferm. Consells per a una bona entrada a la Universitat és un recull de textos fets pels coordinadors de primer curs dels graus. Les recomanacions son interessants per als futurs universitaris.

Coberta de Llegir per triarLlegir per triar. Guia per a aprofundir en el coneixement dels graus és una proposta per ampliar la informació sobre estudis universitaris amb alguns alguns llibres i articles.