Campus científics d’estiu 2019

La Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia i el Ministeri d’Educació i Formació Professional convoquen una nova edició dels “Campus científics d’estiu”

La convocatòria està dirigida a estudiants de 4t curs d’ESO i de 1r curs de Batxillerat amb l’objectiu que entren en contacte amb la tasca investigadora, mitjançant la participació en projectes de divulgació científica, dissenyats i dirigits per professorat universitari en col·laboració amb docents de secundària.

Els projectes s’emmarquen en alguna de les àrees científiques següents: física, química, matemàtiques, ciències naturals i mediambientals i les seues disciplines associades i es desenvoluparan en instituts i/o departaments de recerca adscrits a les 13 universitats seleccionades pel programa.

Els campus científics d’estiu tindran lloc del 30 de juny al 27 de juliol de 2019, en quatre torns de 7 dies de durada cadascun, de diumenge a la vesprada a dissabte al migdia.

El termini d’inscripció estarà obert fins a dilluns 1 d’abril, a les 13:00.

La informació completa es pot consultar en el web  www.campuscientificos.es

Aquesta entrada ha esta publicada en Tallers. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

¡IMPORTANTE! Responde a la pregunta: ¿Cuál es el valor de 7 14 ?